Panele Tapicerowane

Reklamacje

Zakupiłeś u nas meble i mają wady fabryczne? Wiemy co czujesz, dlatego dołożymy wszelkich starań aby ten problem rozwiązać jak najszybciej. Złóż formularz zgłoszeniowy wysyłając go na reklamacje@graingold.pl w którym będziemy mogli dokładnie przyjrzeć się zaistniałemu problemowi. 

  1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych mebli powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie w przypadku sporządzenia protokołu szkody podpisanego przez Kupującego z dostawcą dostarczającego meble:
  2. W przypadku widocznych uszkodzeń przesyłki dostarczonej przez Kuriera należy spisać protokół uszkodzenia w obecności Kuriera. Brak sporządzenia protokołu może skutkować odrzuceniem reklamacji. 
  3. Reklamacje rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od złożenia formularza  elektronicznego bądź listowego. 
  4. Minimalistyczne różnice w kolorystyce nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Przedstawione produkty w sklepie kolory mebli mają wyłącznie charakter pokazowy, orientacyjny. 
  5. Odbiorca jest zobowiązany otworzyć przesyłkę w obecności dostawcy i sprawdzić stan faktyczny produktu. Nie zweryfikowanie produktu może skutkować odrzuceniem reklamacji


Procedura reklamacji

  1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczać towary bez wad fizycznych lub prawnych. Sprzedawca odpowiada, jeżeli towar ma wadę fizyczną lub wadę prawną (Rękojmia) w zakresie określonym ustawą z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.).
  2. Reklamację należy sporządzić na piśmie bądź elektronicznie i powinna ona zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane (imię i nazwisko zamawiającego, adres korespondencyjny, numer zamówienia, opis przedmiotu reklamacji, zdjęcie uszkodzenia) Reklamacje można wysłać mailem na adres: reklamacje@graingold.pl. Oryginał reklamacji dołączyć do przesyłki wraz z reklamowanym przedmiotem.
  3. Dodatkowe informacje o sposobie odsyłania reklamowanego towaru i składaniu reklamacji dostępne są pod numerem telefonu: +48 531 886 231
  4. Sprzedawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację Klienta w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
  5. Jeżeli Sprzedawca nie udzielił odpowiedzi na reklamację w terminie, o którym mowa w ust. 4, uważa się, że uznał reklamację.
  6. Odpowiedź na reklamację Sprzedawca przekazuje Klientowi na papierze lub elektronicznie
  7. Sprzedawca może nie uwzględić reklamacji produktu zmodernizowanego pod specjalne zamówienie klienta
BIURO@GRAINGOLD.PL
+48 531 886 231
(8:00 - 21:00)
Aktualizowanie…
  • Brak produktów w koszyku.
Zaktualizowano listę życzeń