Reklamacje
Zakupiłeś u nas meble i mają wady fabryczne? Wiemy co czujesz, dlatego dołożymy wszelkich starań aby ten problem rozwiązać jak najszybciej. Złóż formularz zgłoszeniowy wysyłając go na reklamacje@graingold.pl w którym będziemy mogli dokładnie przyjrzeć się zaistniałemu problemowi.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych mebli powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie w przypadku sporządzenia protokołu szkody podpisanego przez Kupującego z dostawcą dostarczającego meble:
- W przypadku widocznych uszkodzeń przesyłki dostarczonej przez Kuriera należy spisać protokół uszkodzenia w obecności Kuriera. Brak sporządzenia protokołu może skutkować odrzuceniem reklamacji.
- Reklamacje rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od złożenia formularza elektronicznego bądź listowego.
- Minimalistyczne różnice w kolorystyce nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Przedstawione produkty w sklepie kolory mebli mają wyłącznie charakter pokazowy, orientacyjny.
- Odbiorca jest zobowiązany otworzyć przesyłkę w obecności dostawcy i sprawdzić stan faktyczny produktu. Nie zweryfikowanie produktu może skutkować odrzuceniem reklamacji
Procedura reklamacji
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczać towary bez wad fizycznych lub prawnych. Sprzedawca odpowiada, jeżeli towar ma wadę fizyczną lub wadę prawną (Rękojmia) w zakresie określonym ustawą z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.).
- Reklamację należy sporządzić na piśmie bądź elektronicznie i powinna ona zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane (imię i nazwisko zamawiającego, adres korespondencyjny, numer zamówienia, opis przedmiotu reklamacji, zdjęcie uszkodzenia) Reklamacje można wysłać mailem na adres: reklamacje@graingold.pl. Oryginał reklamacji dołączyć do przesyłki wraz z reklamowanym przedmiotem.
- Dodatkowe informacje o sposobie odsyłania reklamowanego towaru i składaniu reklamacji dostępne są pod numerem telefonu: +48 531 886 231
- Sprzedawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację Klienta w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
- Jeżeli Sprzedawca nie udzielił odpowiedzi na reklamację w terminie, o którym mowa w ust. 4, uważa się, że uznał reklamację.
- Odpowiedź na reklamację Sprzedawca przekazuje Klientowi na papierze lub elektronicznie
- Sprzedawca może nie uwzględić reklamacji produktu zmodernizowanego pod specjalne zamówienie klienta